If I Can Turn Back Time

Sjukt skönt det skulle vara att få vara den 10 åriga pojken som lekte i sandlådan igen. Han som inte behövde bry sig om jobb och annat krångligt skit. Det jobbiga som man hade då var bara vem man skulle vara med på eftermiddagen efter skolan. När en kärlek börja med att man fråga chans via kompisar eller lapp. Och som bara var kramar och att man var med varan. Saknar ibland den tiden sjukt mycket när man bodde i ljusfall och man kunde göra vad som hellst där ute. Skolan var ju as skön att man bodde nära skogen så man inte behövde vara på någon betong platta som man måste här i Finspång;)

Ändå så är det skönt att få växa upp. Man får flytta hemifrån och allt möjligt. Man får ta egna ansvar och göra vad man själv vill. Längtar efter att få sitta och leka i snadlådan med mina barn sen. För jag tror aldrig att barnet kommer ur än riktigt.


Idag har det inte hänt så mkt. Har varit duktig och tvättat:) Sen har jag inte gjort så mkt satt i soffan och kolla på tv och inget hände INGET! Men så fort jag slog på NHL så gick mobilen och msn varmt då skrev alla på en gång. Enbart för att jag skulle spela tror jag. Men iaf sen så åktej ag till jobebt och där fick vi sittao ch lyssna på lite saker osm vi skulle ändra på jobbet. Sen var det dags att jobba då satt jag i min gammla maskin som är dö tråkig nu:P För det tar sådan tid innan bitarna är klara så jag fick städa lite med trucken runt om maskinen. körde bort all pall:)

Nae nu är Lisa trött på att jag har börjar blogga lite för hon är jätte trött och vill först läsa det här sen sova:) Jag älskar dig Lisa något enormt du är den underbaraste personen jag har mött och du bryr dig om mig och ger mig komplimanger och det har gjort mig otroligt stark och fått bättre självförtroende. Du är min ängel<3


Kramen damen

Klottra
Postat av: Lisa

Du är underbar min älskling <3

2010-10-14 @ 11:55:42

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0