I was made for loving you baby<3

Idag vakna jag upp av att alarmet skrek vid 9. Jag tänkte att jag inte kunde sova bort hela förmiddagen så ställde klockan så dags. Skönt att få något gjort täntke jag som slängde mig i soffan starta NHL11 och börja spela. Sen insåg jag att jag skulle träffa Lillhova snart och äta kina mat med henne:)

Det var jätte gott och blev väldigt mätt innan jobbet det var perfekt. På jobbet satt jag vid Tos4:an som kommer bli den maskinen som jag kommer sitta i senare sen.



Här kommer lite sköna saker som har hänt på jobbet och som sagts:)

Septko (ifrån bosnien): Jag skulle rösta på socialdemokraterna men råkade rösta på sverigedemokraterna

Peppe: Tobias fick du inte följa med pappa på jakten?
Sepkto: Du ska ju gå hund åt honom. Det gjorde jag.
Trötter: Vad jaga ni då, Kamel?

Sen finns det en som har jobbat där som har bytt sin växel låda på sidan av vägen på väg till jobbet;) haha kävligt svårt att tro på;)


Med allt detta ville jag bara säga att det är en bra stäming på jobbet;)


När jag kom hem ifrån jobbet så hade min Fru lagat mat åt mig!:D Så underbar hon är:) Nu har hon somnat i sängen och jag försöker hitta på något att äta för jag är hungrig igen:O  hmm:/

Men men kramen damen:)


Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0