I Am Unstoppable

Igår var jag inne istan och prata med tre för jag ville ju ha min mobil. eller ja. jag vill ha en mobil som jag kan ha på jobbet utan att tråka ihjäl mig. Men visst får betala 250 kronor för att dom inte kollade mobilen första gången.

Mer igår hände det inte för jag jobbade på mina 8 timmar. De på jobbet tycker jag jobbar för fort så inte våran KIK höjs. KIK är typ så många bitar som vi ska göra på 1 timme. Det är som ett mål. Och jag gör över det ibland och då menar dom att kontorsråtterna ska höja det till det målet jag komer upp till. Men det har ju helt och hållet på hur pensonen är och vilket humör man är på. Dom blir iaf stressade av att se att jag jobbar så snabbt;)

Sen efter jobbet så åkte jag hem till Lisa. Det börjar blir sjukt kallt ute nu för tiden. Nu åker rattmuffen på. Så för att hålla värmen så sprang jag ifrån parkeringen till Lisa. Sen åt jag macka där sen var det bara krasha ner i sängen;)




Går dagens jobb kommentar:
Vi sitter och pratar lite om fotboll och så att man hellre sitter i soffan med en öl och kollar på. Det är den bästa fotbollspelaren enligt mina jobbar kompisar. Då så säger peppe:

Jag slog på tv:n en gång och skulle kolla på tennis men så stog det 15-0 till en efter bara några minuter så jag stängde av.



Det var går dagen det. Nu sitter jag här oc hska börja spela lite NHL hade kjag tänkt mig var nyss och handla och det är inte bra att handla när man är hungrig:P Så ska göra mat snart med både till att äta och ha med till jobebt men jag har lååång tid kvar. Det värsta är att det brukar gå snabbt när man har roligt har jag hört;) Nae nu åker puckarna in i mål !


Kramen damen!

Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0