Det är sen för en söndag kväll

Helgen har varit mkt spännande:)

I fredags på jobbet hade jag taggat hela tiden för att få se på Buried på bio med min Lisa. Vi var lite små sena så Lisa sprang in med min plånbok och skulle betala och sne skulel hon komma upp så vi kunde betala parkerings biljetten. Då kommer hon och bror som skulle vara i stan och säger att bussen som skulle ta med filmen till norrköping hade krockat. jag blev nästan sur på dom för jag trodde dom skojjade med mig. men nae det gjorde dom inte. Så då blev hela min kväll förstörd och jag blev lite sur(a)

På lördagen så tänkte vi att nu ska vi se på dne där jävla filmen så vad gjorde vi på dagen. hmm måste tänka lite... Just det jag tog med mig min rc bil till lisa och den körde vi lite på nyhems grusfotbollsplan. Sjukt kul eftersom jag fick igång dne för fösta gången i min lägenhet först. HAHAHA vad det rök:D men iaf det var sjukt kul går som fan;D Barnen kolla på med stor avun. Sen gick vi ut i skogen och gick och fotade och gick och njöt av det vackra vädret:) Sen blev det bio som var en stor besvikelse tyvärr. Hela filmen fick man se han i lådan inte en enda scen jo föresten när han kollade på en annan video på hans mobil. det var det ända...

Söndagen blev inte som planerad. Jag skulle börja jobba 6 men vakna 8 och då kände jag mig inte direkt sugen sen var magen inte så bra heller. Så jag somna om och vaknade 12. Behövde nog sova lite mera än vad jag gjorde. Sen klockan 15 så hade jag simskola och efter det träffade jag Lisa för vi behövde prata ut lite om olika saker men allt blev bra tillslut:)



Nu sitter jag här eller jag ligger på min soffa och ska snart in till sängen tror jag och sättap å en film:) Jag börjar ju inte förens 13:45 imorn så kan sova länge:D eller inte så länge för jag ska äta pizza med Lillhova imorn:D Ska bli trevligt:) Sen ska jag sitta vid den maskinen som jag ska byta till. När jag byter helt till den ska jag gå på 3 skifft som menas med att jag jobbar fm, em och natt. Ska blir intressant och se om natt blir jobbigt finns nog inte så många att smsa med bara;)



Du är en underbar person Lisa<3 Jag är så otroligt glad att jag har dig och att du vill ha mig. Blir varm varje gång jag tänker på dig. Och älskar att få somna in när jag håller om dig. När du inte ligger brevid mig i min stora säng är det så fruktansvärt tomt. Du tar med hela min själ när du går, kvar står bara kroppen.




Kramen damen!



Jag vill bli brandman! NUUU!!!


Klottra
Postat av: Anonym

älskar dig Tobias, snygg som brandman är du minsann och jag lovar att du kommer bli det en dag :)<3

2010-10-11 @ 11:07:03

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0