Our Last Summer

Nu har man varit seg med bloggandet men har inte haft tid med det riktigt om vi säger så har ett liv emot vad alla andra bloggare har;)

Ja så var har hänt jo jag har gått på ett nytt skifft på jobbet. 2 skifft + helg. Det menas att jag jobbar eftermiddag veckan efter förmiddag + den helgen. Sen den tredje veckan har jag frivecka. Den ser jag verkligen fram emot:D

Har träningsvärk det suger för Lisa håller på att jävlas hela tiden och ska trycka på mina ömma muskler. Inte snällt alls:( Men som jag älskar dig Lisa! Det är galet. Du är min drog den jag inte kan vara utan. du är min luft! Du är underbar och jag hoppas verkligen att vi kommer vara ihop hur länge som hellst:) För om det skulle ta slut vet jag inte hur jag skulle kunna leva utan dig och glömma dig. Du har gjort mig galen:D<3

Nae nu ska jag kolla vidare på Simpsons och vänta klart på Lisa så vi kan äta sen kolla på film:) Hejsvejs:D


Kramen damen


Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0