6 januari

Jahopp nu har jag inte skrivit på ett tag men men så äre när man vill göra annat som inte har med datorn att göra.

Igår så fyllde Amanda år. Så klockan 6 så kom vi in till henne. Både Peter och jag skulle åka tidigt. Jag skulle praktisera idag. Fast ja den praktiken blev inte så lång för vi gjorde inget. Det var ju som en lördag så jag bara gick omkring. Så när jag kom hem så gjorde Amanda tårta. Den var god förutom grädden;D hahaha. Amanda fick en skiva ifrån mig Kristina från duvemåla. Hon hade önskats sig den. Hennes parfym ville inte komma till mig. Så hon får den senare men den vet hon om. Hon fick ett Singstar som hon själv hade köpt sen en parfym ifrån egypten av hennes syster. Hon ska ha kalas sen på lördag det blir väll lite mer då.

Jaa hela veckan är det praktik förutom idag för då är det söndag och då gäller inte försäkringen och det är lite tråkigt. Fast idag skulle dom inte göra något specielt dom ska bara ligga i soffan och inte göra ett skit. För idag är det ju en dag som man inte ska jobba på. Men brandmän behövs så de behöver inte göra sina små sysslor som de brukar göra.

På fredag ska visst mina föräldrar komma hit till Amanda. Fira Malin och Amanda lite.

I september blire att åka någonstans. Jag vet inte riktigt än för att mamma och pappa har inte bestämt sig dom ändrar sig hela tiden. Först Turkiet sen Cypern. Så det lär ju ändras lite framåt i tiden. Men jag har bestämt mig för en sak som har jag velat göra asa länge. Det är att jag ska dyka och jag ska dyka ner till ett fartyg som har sjunkigt.

Jag satt och spelade fifa och då kommer Sune och ville vara med:)

Jag fick ett pussel av mamma och pappa. Detta är en snygg bild på hur man ska pussla.

Pusshej leverpastej<3

Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0