31 januari

Hallå hallå. Nu har Anton klagat lite på att jag inte har skrivit på ett tag(a) aja sånt som händer.

Igår så va jag först i skolan då la vi in alla filmer på datorn ifrån stockholms resan våran grupp har haft. Vi gör en film om hedersrelateratvåld. Det kommer nog bli bra det.

Senare sen på kvällen så åkte jag runt med kalle igenom hela finspång. Stanna några gånger på centrum för att kolla in alla fulla personer och prata lite med folk. Det var ju skolfest på Nice. Men men, lite full blev jag allt för jag drack upp Maries vodka(a) men hon behövde inget mer hon var redan as full. Senare sen när kalle och jag hade åkt så fick vi hämta Malin, Amanda, Lina. Malin var as packad så hon var as flumm. Så åker vi till en kompis till dom och hämtar deras cyklar och cyklar där ifrån. Tur att inte Malin cykla för hon var jätte full. Så jag fick skjussa Malin och så satt och och skrek att hon mådde bra och att hon skulle åka skidor vid halv 7 på morgonen.




Stockholm:) Tycker om den här bilden:)


Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0