20 januari

Idag har jag varit på 80 min körlektion. Det gick rätt så bra glömde blinka en gång(a) haha menmen. Sen så fick jag skjuss av momor för jag ksulle hämta ut lite pengar sen åka med en Semla åt moder. För hon fyllde år idag och ja hon var sugen på en semla i söndags så då skulle jag överaska henne lite:)

jahopp sen har man jagat på GPS och sen har man kollat upp lite var vi ska och shit. För imorn ska vi åka upp till stockholm. Men jag hoppas bara vi får en bil till det. Orka åka buss jag hatar åka buss... aja man kan ju inte göra något åt det om vi inte har någon bil. haha.

Ja imorn som jag skrev ska vi åka upp till Stockholm. Vi ska intervjua en person och filma en demonstration om hedersrelaterat våld. Vi har ett projekt i skolan som man ska göra sådana filmer. Skolan betalar bensinen/biljetterna. Så najs;D haha
Före allt ska jag ta ett besök hos tandläkaren(a) Ops har haft sönder tandställningen. Det är ett fäste som har lossnat. Sen så har jag bitit sönder ringen som sitter runt en tand fråga mig nite hur jag kan ha gjort det har bara gjort det;D haha.

Idag fyller mamma år med som jag har skrivit. 41 fyller hon. Det är väll inget specielt som ska hända idag. När mamma har kommit hem så ska vi äta semlor det blir mumsigt. Sen åker jag & Amanda till Amanda<3

Klottra
Postat av: Helny

sv: måste vi prata om det(A)

2009-01-20 @ 22:46:52
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0