1 januari

Idag har jag och Amanda inte gjort ett skit. La mig på soffan igår bara för att jag inte ville väcka Amanda för hon mådde så dåligt. Men vid 6 så hade Amanda vaknat till liv och gått ut i vardagsrummet och kollat på mig. Men jag reagera inte på att Amanda var uppe förens hons hostade i köket. Då gick vi in och la oss i sängen och somnade och vaknade inte förens halv 11. Sedan efter det har vi inte gjort ett dugg jag har läst lite i körskoleboken sen så har vi kollar på film.

Mamma mår rätt så där. Hon mår bra när hon får äta medecin. Men igår kunde hon inte vara med för att hon basta det tog musten ur henne. Men men hon får ta det lugnt på jobbet nu.




Pusshej leverpastej<3

Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0