4 December

Idag var det lite små segt på praktiken. vi badade inte för vi skulle hämta stolar och bord istället. När vi stog uppe på grosvad så träffa jag Snuffs (Amanda). Sen när vi kom till brandstationen så flytta vi på alla brandbilar sen ställde vi upp en scen och stolar och bord. Ajust det jag har inte sagt varför vi gjorde så det var för att de skulle ha ett jul bord idag. Jag blev bjuden men jag kände att jag msåte plugga. Men det blev inte så mycket pluggande. haha och idag kom en lärare och det var lite pinsamt. Hon skulle ta kort hela tiden på mig när jag stog i brandkläder vid en brandbil. Det ska hon vist sätta upp någonstans. shit asså.

När jag kom hem så drog Amanda och jag till Viberga och köpte godis namnamn, hehe. Sen så tjaffas vi om villken film vi skulle kolla på det blev inte den jag ville se *sur* haha.

Men nu sitter jag hemma hos mig och ska snaaaaaaaaaaart plugga lite till. Just precis nu så kollar jag på SOS Gute. Världens bästa serie:D:D:D:D

Imorn blire att åka och bada. Hoppas Amanda kommer med, jag får hoppas på det.

Puss hej leverpastej

Klottra

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0