3 December

Jahopp nu har jag börjat med blogg. har inte så mycket annat att göra.

Idag så var jag först i skolan och torrade på malin lektion fick inte så jätte mycket gjort. men men sånt är livet. När jag kom hem så cykla jag först hem och sen efter ett tag cykla jag tbx till Amanda. Där så pluggade Amanda medans jag skulel ha pluggat men jag somna på sängen(a) det är inte lätt när man är trött. haha aja nu så sitter jag här hos Amanda helt ensam inte en ända som är här. haha men amanda kommer nog snart. men Anna, Natha, Malin och Helny är ju inne på msn så dom får roa mig. haha

Imorn blire att gå upp tidigt. men men det är roligt att vara på praktiken. iaf istort sätt jämt. ibland kan man bara gå runt och inte ha något att göra. imorn kommer Karin, min lärare så då får man väll gå runt och visa runt lite.

Nae nu ska jag lägga av för idag;D Puss hej leverpastej

Min nya frisyr;D P.s. här är min nya frisyr

Klottra
Postat av: Malmborg

wiiie :D

2008-12-03 @ 20:29:10
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0