24-26 december

Nu har jag varit lite ifrån bloggen. Eller har varit ifrån datorn. Har inte varit inne på msn eller bdb eller någe. Men jag tror fan jag skiter i msn snart. Ingen som pratar med mig ändå. haha det är bara bra att jag börjar vara ifrån datorn så jag inte är beroende av den hela tiden.

Det var en rolig julafton. Hände mycket det var ju bara skit pinsamt att spela teater i kyrkan. haha Sen blev det mycket roligt hos alla vi var hos. Det bästa var nog att Amanda var med på allt förutom hemma hos oss när hon var hos Linuns. men jag kom ju dit sen så det var kul.
Orkar inte skriva allt jag fick tror inte jag glädjer många med det precis.

Imorn blire cup ifrån 2 till 9 ungefär;D första matchen möter vi Persson (Igelfors) de kommer få stryk;D haha.



Min katt tycker om julklappar:)

Aja puss hej leverpastej<3

Klottra
Postat av: sofia

lycka till på cupen! :)

2008-12-27 @ 18:28:50
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0