20 december

Igår så fick man gå upp tidigt och ge sig av till Amandas jul avslutning. Där filma jag in när hon och Emma sjöng:)
Den dagen blev inte så jätte mycket mer att göra hämta ut pengar som jag hade fått av räddningstjänsten sen jag var offer på övningar. Jag åkte runt i bil i 1 timme med. asså jag övnings körde. Var på viberga och åt med min familj bara för att pappa skulle göra det.

När jag kom hem till Amanda igen sen hände det inte så mkt. Fick damp på Amandas katt som höll på att vara as jobbig, bet mig bl.a. Då så ringer Kalle och Marie och jag ger mig av och vi åker omkring ett bra tag för Kalle fick körkortet den 18:e, grattis till honom. Jag var ett tag med dom men vid 6 så hämta vi Amanda vid jobbet och sen skjutsa Kalle oss hem till Amanda.

På kvällen så gick Amanda till lokalen där hennes vänner. Och medans det så gjorde jagi nte så mkt kollade på götakanal 2 med Amandas film och blev bjuden på bacardi och cola av Peter:D

Aja idag blire nog inte så mkt som händer Amanda jobbar och jag sitter och kollar på batman 1;D hahaha inte så mkt liv jag har just nu. Eller jag pratar ju med Helny nu så lite roligt äre. Senare sen så ska man väll åka hem till mig där blire att slå in lite julklappar alla är typ hemma men det är det att dom inte är inslagna.

Pusshej leverpsatej;D



Klottra
Postat av: Helny

Haha, jag är alltid rolig ;D

2008-12-21 @ 14:33:50
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0