18 december

Jahop. Nu har Helny tjatat på mig att uppdatera här.

Idag så vare skol avslutning i hörsalen. Det var rätt så kul det ända man vill se är filmen som Fredrik på mitt program jämt gör. Sen precis innan jag skulle dra så kommer lärarna in med Mulle i spetsen som lucia. Haha ja det var lite roligt. Aja jag gick lite tidigare så jag hann med 10:45 bussen.

Jag cykla sedan till farmor och farfar för att hälsa på lite fick mat där. Fick smaka på sylta. Det smaka inget specielt bara konstig koncistens. haha. Fick skjuts av farfar med. Jag skulle hämta ett paket, min brors julklapp. hehe.

När jag kommit hem till Amanda igen så kommer Amanda vid 2 och har jätte ont i bröst korgen men det var bara för att hon inte hade ätit ordenkligt. Så efter lite mat så blev allt bra och hon blev glad och dryg som vanligt. hahaha

Nu sitter jag här och torrar och Amanda syr en kläning som Idas kompis ska ha på en uppvisning.

Aja tack hej leverpastej



To You a will allways serve

Klottra
Postat av: Helny

Man måste ju tjata om något ska bli gjort (A)

Härligt med lov! :D

2008-12-18 @ 22:40:48
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Skriv ner det här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0